3324-42-ico-wu.jpg

Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest odpowiednie jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko jakość potencji, lecz także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wtedy do dosyć istotnych ubytków selenu. Łatwo go uzupełnić jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny tak samo ważny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten natomiast wpływa na sprawność seksualną. W czasie nadużywania napojów procentowych czy palenia tytoniu spada poziom cynku, ale można go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Szalenie ważnym elementem jest też arginina, która stanowi 80 procent ejakulatu. Arginina powiększa produkcję spermy a także zwiększa żywotność plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy a także razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, która działa na właściwe uwalnianie hormonów. Jeżeli musimy poprawić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie potencja

Dodaj komentarz