3007-4581-ico-wu.jpg

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najskuteczniej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania kamagra

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj potencja

Dodaj komentarz