Tajemnica Twojej siły

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o swoją wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa liczba kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe albo częste głodówki lub całkowite
cialis cena
usunięcie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała również może negatywnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Kluczem do dobrego seksu jest silne serce

Działaj według zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. W następstwie tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – przepływ krwi. Ponieważ erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie należy chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeżeli chcesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w każdej postaci odłóż na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

Proste? To do roboty, a raczej do łóżka!

Apetyt seksualny zależy głównie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, gwarantuje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla dziewczyn!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest tożsama z naszymi preferencjami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą aby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednak popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, zależy jest również od dyspozycji organizmu. tani cialis
Wobec tego poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, powinno się 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swój organizm, ażeby sprostał wyzwaniom, które chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta i ograniczenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa bardzo ujemnie na możliwości wzwodu, nie istnieje także coś takiego jak bezpieczna liczba wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wymienionych w artykule sposobów, każdy z nas jest w stanie dopisać kilka własnych, które sprawiają, że ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ukochany rodzaj odpoczynku, masaż, gorąca kąpiel: kosztowanie pysznego oraz pomysłowego dania; miło oraz sielsko albo przebojowo i ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji erotycznej ustalonej wcześniej z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na odprężenie się i bycie tu i teraz z drugą osobą, ważne żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj tania kamagra

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia działają zbawiennie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najskuteczniej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj treningów pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania kamagra

Żeby polepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj potencja